Baby it's cold outside


Cześć!
Za Waszymi oknami jest już zima? W Belgii ciągle jesień.
Marzy mi się biały puch, ale jak nie ma odpowiedniej pogody to wyczaruje go na kartce:




Na papierach z nowej kolekcji Agateria Craft - Magic Dreams odbiłam i nakleiłam zimowego aniołka z MO's DP, pokolorowanego markerami Copic. Z kalki technicznej wycięłam wykrojnikami Craft Passion Gwiazdy betlejemskie i liście ostrokrzewu 

Zapraszam Was też na trwające wyzwanie Craft Passion: Baby, it's cold outside:


Komentarze

  1. piękna kartka! świetnie wyglądają te kwiaty z kalki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka, ma ciekawy kształt. A aniołeczek jest piękny 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka pięęękna! Zgłoś ją jeszcze na wyzwanie ze stemplem do Zielonych Kotów, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam o takim wyzwaiu:) to zaraz skleje jeszcze jedną z aniołkiem na to wyzwanie:D

      Usuń
  4. Piękna!!! Cudnie zimowa. Skojarzyła mi się trochę z baśniami Andersena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow! ale boska! I te kwiaty !!! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, przepiękna jest! I ten aniołek taki słodziak...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, zimowa karteczka :) A ten aniołek kojarzy mi się bardzo z Dziewczynką z zapałkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, śliczny stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna tagowa karteczka, wspaniale pokolorowany stempelek. A kompozycja kwiatowa - cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniegu nie ma, ale jest zimnooo :/ Piękna ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna. Genialny pomysł na kwiatki z kalki. Bardzo ciekawy efekt 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na te kartkę aż czuję na sobie te drobinki zimnego puchu :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że mamy taką papierową moc i możemy czasem sobie coś wyczarować :)
    Niezwykle bajkowa praca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kartka:) aż poczułam zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie tu u Ciebie - będę wpadać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna praca, piękna kompozycja. Pozdrawiam. Scrapinkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz