Bardzo duża porcja nowości.

Bardzo dawno nie pisałam.... Na początku przestój spowodowała awaria domowego internetu. Sami wiecie, jak dziś trudno funkcjonować bez wygodnego dostępu do sieci.  Dzień po awarii dostałam dreszcze. Nie... to nie syndrom odstawienia neta:) Okazało się, że był to początek Grypy. Złośliwej, mocnej, wrednej. Takiej, jakiej w życiu nie miałam!
Na szczęście powoli już przechodzi, a ja spróbuje nadrobić zaległości. Będzie dziś nietypowo, hurtem, tegotygodniowe inspiracje:


Na początek dla Lemon Craft. Dwa komplety w jasnych kolorach. Notes i kartka w szarościach z dodatkiem niewielkiej ilości różu.






Grzbiet kalendarza w pastelowe latki:

 Tagi i kompozycja z hortensjami w różnyhc kolorach i rozmiarach

Karteczka z tymi samymi papierami, ale z innymi kwiatkami.


Drugi komplet w szaro-koralowych kolorach z dodatkiem bieli. Mini album na zdjęcia:


Grzbiet tym razem w romantyczne kwiaty:

i karteczka do włożenia do środka albumu:


Dla Craft Passion miętowo- turkusowy notes:


Do wykonania notesu użyłam: Gałązkę 2serwetkę z listkamialfabet na chorągiewkach, gwiazdkę i pustą chorągiewkę z zestawu znaków, taśmę 3d




i w zupełnie innej kolorystyce kartka brokatowo-karnawałowa:



Do stworzenia jej użyłam: listki, serwetkę i napis oraz sporo kawałków taśmy dystansowej



Na sam koniec Komunijne zaproszenie dla Agaterii:




Zaproszenie skomponowane jest z tekturek kolekcji poprzedniego sezonu, ale w sklepie czekają już na Was nowiutkie stemple i tekturki w tej tematyce.

Tekturki kolorowałam pudrami do embossingu:


Komentarze