Księżniczka w turkusach





Jeszcze macie szansę dołączyć do zabawy urodzinowej Craft Manii. Czeka tam na Was modboard:


Nie kuszą Was te turkusy? Mnie zahipnotyzowały!


Z tablicy wzięłam:

-różowe kwiaty - na tej kartce w dużej ilości
-szkło butelek-kilka szklanych błyskotek w kompozycji
gałązki - u mnie srebrne z kryształkowymi listkami
-turkusowe róże z tortu u mnie zamieniły się w turkusowe kwiaty wiśni:)
-zamek- na kartce pojawił się jego mieszkaniec - mała księżniczka
-panel ze starą biżuterią skojarzył mi się z ćwiekami Doliny Tęczy. W kolekcji znalazlam ćwiek, który idealnie pasuje do tego zdjęcia, a równocześnie pełni bardzo ważną rolę, przytrzymuje w mojej karteczce pergamin z napisem.
-warstwy tkanin - u mnie pojawiły się w postaci gazy i strzępek nitki
-z ostatniego panelu zabrałam koronę.


Tak powstała bardzo błyszcząca, kolorowa, warstwowa kartka - taka dla małej księżniczki.

Zgłaszam na wyzwanie:
Białe Kruczki - kartka w nietypowym kształcie




Materiały:
 Papier - Lemon Craft, Senne poranki

Komentarze

Prześlij komentarz