post w kratkę

pierwsza kratka delikatniejsza:


Kartka dla maleńkiej dziewczynki. 
Dla odmiany nawet budę dwuwarstwowego wózeczka-tekturki obkleiłam papierem Lemon Craft: Dom róż - staromodna sukienka, tym samym z którego wykonałam warstwowe, falbaniaste tło. Zielone motyle wycięłam z dodatków do kolekcji a serwetkę i kwiatki z papieru z kolekcji Tylko mnie kochaj

Druga kartka jest pracą inspiracyjną najnowszego wyzwania liftowego scrapgangsterki.blogspot.com
W przeciwieństwie do poprzedniej, tu użyłam kolorów ciemnych, mocnych. Mocną kratkę papieru Rapakivi ozdobiłam zawijasami z pasty strukturalnej i maski Gałązki 2 oraz białymi, czarnymi i złotymi chlapnięciami tuszu. Tło nieco uspokoiły deseczki Galerii papieru - kolorowa łąka. 
Napis złożyłam z literek agateriowego alfabetu.


Poniżej oryginał: 


Komentarze

Prześlij komentarz