róże i wymianka


Katharynka na blogu Kreatywne pole umieściła wyzwanie, polegające na stworzeniu kartki na Dzień Mamy, w formie dowolnego składaka. Oczywiście, jak słyszę "składak" to automatycznie moje myśli wędrują ku formie "folded napkin card"

Kartkę zgłaszam też na różane wyzwanie City Crafter

Kartka posiada stempelek Anuli, o którym więcej w inspiracyjnej notce na blogu Digi Scrap


W środku będzie jeszcze karteczka z życzeniami, nie zdążyła załapać się na zdjęcia:)



wymianka niezapominajkowa

Wzięłam udział w wymiance w kolorze niezapominajek. Dla mojej wymiankowej parywysłałam
 notesik kieszonkowy i kartkę:
które powędrowały w towarzystwie papierów, wycinanek, szydełkowych kwiatków i słodyczy.
Do mnie przyleciały takie sliczności i słodkości (zdjęcia z bloga za pozwoleniem właścicielki)







Komentarze

  1. Śliczna wymianka :) a karteczka świetna aż korci spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu... jak ja uwielbiam Twoje składaczki!!! Cuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna, cudna, niezywkła. Uwielbiam Twoje prace :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w moim wyzwaniu - pozdrawiam Katharynka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zgłoś tę karteczkę na City Crafter Challenge Blog!! Idealnie pasuje przecież do różanego wyzwania :D a i ma szanse na wygraną ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki MK:) wlasnie zgłosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dopiero jest składak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful rose creation ... many thanks for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely lovely, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  9. What a pretty card. I just love all the wonderful folds.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, jestem pod naprawde wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. So FABULOUS! Thanks so much for playing along at CCCB!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz