Wiosenny scrap


Trzeci pełnowymiarowy scrap. Coraz lepiej czuje się w tym wymiarze, coraz więcej mi to sprawia radości.
Tym razem sporo naciapałam i naodbijałam. Na zielono- bo co bardziej z wiosną się kojarzy jak nie zieleń i kwiaty??
Zgłąszam go na konkurs scrappasji

poniżej kilka ujęć z bliska:)





Materiały:
Zebart pastel-Old Time
Agateria Rozetka 2 do napisow
półperełki mein flower

Agateria Siatka
Agateria Strzałka
koh-i-noor tusz : czarny, niebieski, zielony
latarnia morska; tusz pigmentowy zielony

Komentarze

  1. Piękny skrap! Strasznie mi się podoba ta kompozycja, pasek zdjęć i warstwy ozdób stemplowo-kwiatowych na górze i na dole, rewelacyjne, lekkie wrażenie to robi. Jeśli można to sobie zapiszę do inspiracji, bo naprawdę ta kompozycja mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście:) częstuj się Tores:) Bardzo cieszę się, że Ci się podoba:) Fajnie, że z moich nocnych eksperymentów coś wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. stonowana a jednocześnie radosna, śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Cudna ta kolorowa kompozycja z kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrap jest piękny :). Ma świetną kompozycję, a te "wychodzące" kwiatki to po prostu rewelacja! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, radosny scrap!
    A na zdjęciu słodki berbeć :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe energetyczne kolory. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  8. I zrobiłam lifta, za pozwoleniem autorki oczywiście :) Tutaj moja wersja: http://warsztat.pucia.pl/2012/09/12/stemple-w-tle/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz