walentynkowo



Bardzo prosta kartka, zaczęłam robić ją z myślą o wyzwaniu scrapujących Polek -" z sercem ale nie papierowym" niestety nie zdążyłam jej zgłosic.
Kolory inspirowane były zdjęciem wyzwania inspired by#10
Zgłaszam ją też na:


z typowo sceapowych materiałów użyłam jedynie
 papieru i kropka galerii Rae
i kostek dystansowych


Aha! i muszę się Wam pochwalić:
Moja karteczka wygrała:D
z resztą.. zobaczcie sami:)http://theseinspiredchallenges.blogspot.com/2012/02/inspired-by-9-winner.html
Super niespodzianka:)




dopisane 22.02.2012: 
ostatnio mam szczęście:) kartka dostała odznaczenie top3:





świętując, na deser dla Was wszystkich::

Rogaliczki drozdzowe z koktajlem jagodowo-waniliowym:)
Zdjęcie moze nie jest najlepsze:D ale wolałam je zjadać niż fotografować:D

Komentarze

  1. Fantastyczna karteczka! Bardzo bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my! Where do I start? I love this. Love the misted background, the bullseye for the "o" and the adorable heart pins! This is fabulous! Thank you so much for joining us at Lawnscaping!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fabulous card! I love the bullseye for the 'o', great idea! Thanks for playing at Inspired By!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka :)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł! super karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka.Dziękuję za udział w moim candy.Pozdrawiam mari

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka i piękne jedzenie!! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczakiii - pojechałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygrana absolutnie zasłużona - gratuluję :) A nowa karteczka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjna kartka!!!! Świetny pomysł z tą tarczą! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka cudna! Gratuluję wygranej- tag rzeczywiście niesamowity:)
    Rogaliki wyglądają smakowicie- u mnie ostatnio sezon na pączki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kartka jest cudowna! Piękno tkwi w prostocie

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh!!Fantastic card and brilliant idea! Thank you for playing with us at Lawnscaping

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow.. this card is awesome!

    OdpowiedzUsuń
  15. FENOMENALNA :D
    bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz