Ostatnie wyzwanie zainspierowało mnie do poszukiwania nietypowych form kartek....
Pierwszymi eksperymentami były kartki typu swing. Niesamowita zabawa!
Tej wymiary dobrałam tak, by była po złożeniu wielkości tradycyjnej katki okazyjnej:

złożona:


rozłożona (miejsce na życzenia i podpis)

 .. i jeszcze kilka ujęć



Kolejnej wymiary skombinowałam tak, by mieściła się do kwadratowej koperty:


złożona

 rozłożona

i szczególiki




 To nie koniec eksperymentów z formami, ale czas goni. Wieczorem lub jutro wkleję resztę zmagań z dziwnymi kartkami ;)

Komentarze

  1. Piękne kartki! Ja chyba nigdy nie zdecyduję się na takie udziwnione formy, wydaje mi się to za trudne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki, dobrze kombinujesz z tymi wymiarami :). Zapraszam do siebie na wycinankowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty umiesz zaskoczy!
    Pomysłowo i szałowo!
    Obie ogromnie mnie zachwyciły!
    -Trzymaj się tych form, ponieważ rewelacyjnie ci się udają-podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz