Bożonarodzeniowa w złocie i zieleni


Delikatna kartka świąteczna powstała z paieru z najnowszej kolekcji Agateria Craft i brokatowego arkuszu. Kompozycję dopełniły pozłacane listki, szyszki i tekturki.

Kartka powstała wg mapki Bee Scrap:

troszkę ją wydłużyłam i odchudziłam, ale główne elementy kompozycji udało się zachować:)



Materiały:
wykrojnik gwiazdki- Craft Passion
stempel Agateria Craft
Tekturki ramka i dekor z Agateria Craft
papier z najnowszej kolekcji Agateria Craft: Magic Dreams 6/6

Komentarze

  1. Piękna i bardzo delikatna karteczka....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, świąteczna karteczka.
    Bardzo lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest! Taką dostać to jest dopiero frajda :) kwintesencja świąt na jednen kartce. Adresat pewnie będzie przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna :)
    Ramkę wycięłaś z brokatowego papieru? Wygląda przepięknie. Czy brokat się z niej nie obsypuje? Z chęcią wypróbuję, bo to na pewno szybsza metoda niż "brokacenie" samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pobrokacona ramka Agaterii. Najpierw popaciałam złotym distressem w dabberze (minuta dosłownie i gotowe) a pozniej dalam cienką warstwę brokatu.

      Usuń
  5. W bożonarodzeniowych pracach najbardziej lubię jasną kolorystykę :) i złota :D
    Piękną kartkę zrobiłaś do mapki. Strasznie się cieszę, że ją nam pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, delikatna praca. Takie połączenie kolorów na świątecznej pracy uwielbiam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ryska, daj teraz kilka godzin dodatkowych na dobę :D :D :D
    A poważnie - kochana jesteś za tą mobilizację <3 odkurzyłam bloga, posprzątałam, dodałam mnóstwo nowych blogów do obserwowania i z mocnym postanowieniem poprawy - wędruje po blogach :)
    Ps. Cudowna, delikatna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, subtelna, klimatyczna... Jak Agata, myślę, że dobę musisz wydłużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna piękna karteczka!! Bd wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenka, ja cześć Twoich prac to komentuje w prywatnych wiadomościach do Ciebie, ale czas to uzupełnić komentowaniem na blogu :) Świetny miałaś pomysł z wyzwaniem komentowania. Karteczka jest cudna, złoto na Boże Narodzenie to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo i delikatnie, tak jak lubię..

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę czuć mróz po kostkach, ale też magię i blask świąt ;) Gratuluję pięknej pracy! Dziękuję za komentarzową inicjatywę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka, taka klimatyczna. Dziękuję za tą fejsbukową akcję, dzięki niej poznałam wiele nowych,fascynujących blogów pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka, cudna kompozycja. Pozdrawiam.
    Scrapinkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mobilizacja w komentowaniu trwa. Przez Ciebie nie mam czasu na klejenie ha ha ha Tyle świetnych miejsc dzięki Twojej akcji odwiedzam że czasu brakuje :)
    Kartka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka dostojna karteczka. Złoto na święta koniecznie 😀 A ja bym nie wpadła na pomysł wydłużenia kartki 😉
    (Dziękuję za odwiedziny i komentarz)

    OdpowiedzUsuń
  17. CUdowna kompozycja! Ten wykrojnik z Craft Passion wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna jest! Elegancka bardzo. Masz przechlapane - będę zgapiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna... właśnie przyszedł mi do głowy pomysł na kartkę ze złotymi dodatkami, natchnęłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz