Początek nowej przygody

Witajcie!

Dziś zaczynam inspirować na blogu Craft Passion. Już kilka dni ttemu pojawił się na pasku bocznym, w zakładce DT awatarek.

Na start nieco dziwna kartka.
Zrobiłam ją dla nastolatki. Nie dziecięcą, nie słodką, ale też nie poważną i nie za bardzo elegancką. Włożyłam w tą kartkę trochę szaleństwa i trochę nieprzewidywalności.







Prawdopodobnie totalnie wszyscy nastolatkowie rysują coś z tyłu zeszytu;) Znasz jakiegoś, który tego nie robi ?  Dlatego postanowiłam dodać sporo doodlingu. Na liściach wyciętych z czarnego papieru narysowałam bazgrołki białym pisakiem, a na białym papierze czarnym cienkopisem. Obrysowałam też każdą warstwę kartki. Kwiatki dodatkowo "oberwały" markerami copic.

W centrum kompozycji umieściłam napis "Najlepsze Życzenia", wycięty z trzech warstw papierów. Pod tym wykrojnikiem umieściłam serwetkę, która nadała kompozycji lekkości. Wszystkie warstwy podkleiłam na taśmie dystansowej. 

Komentarze

Prześlij komentarz