Bezsenna noc - w ogrodzie babci

Dziś nie mogłam zasnąć, ręciłam się, toczyłam po łóżku i nic. Wróciłam więc do pracowni.  Na ekranie komputera wyswietliła się mapka C'est tmagnifique kits pełna kwiatów. Od razu wiedziałąm, które zdjęcie chcę tak oprawić.

Wycięłam papier Lemon Craft 'Sercem Malowane-Dobroć'. Odrysowałam kształt z Senne Poranki - Stwórz własne słońce i odkopałąm farbki akwarelowe szkolne mojej córki.

Część kwiatków odwzorowałąm z mapki C'est tmagnifique kits, inne namalowałam  podglądając na zdjęciu, jakie kwiatki rosły wtedy w babci ogrodzie.
Do wykonczenia kompozycji użyłam dwóch papierowych kwiatków Wild  Orchid Craft.




Komentarze

  1. Stunning design! The flowers are so beautiful. Thanks for joining the C'est Magnifique August Sketch Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jestem w totalnym podziwie! Wspaniale namalowałaś te kwiaty! Są przecudowne! Cała praca jest wspaniała. Brawo za chęci i zdolności. Piękna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz