Nietypowo- to lubię!

Macie tak czasem, że coś się do Was przyczepi i nie daje spokoju? Tak miałam po tym jak Agnieszka (tu jej fanpage) pokazała mi w jednej z gazet kartkę, która otwierała się z mini karteczką w środku. Opis był po niderlandzku, więc postanowiłam tą formę rozpracować "na oko".

Oto co z tego wyszło:





Chciałam podlinkować Wam bloga osoby, której kartka była pokazana w gazecie, bo była bardzo nietypowa, botaniczna.
Niestety, nie udało mi się odszukać. Podpisane było nickiem Smokeyjane. Jeśli ktoś z Was kojarzy taką blogerkę, to proszę o adres:)

Papiery: okładka Lemon Craft, środek Prima i Craft4You
Tekturki i stempelek: Agateria.pl

Komentarze

  1. Tylko znalazłam jej galerię :( https://www.docrafts.com/Members/smokeyjane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej galerii nie widzę kartki z gazety, nie jestem więc nawet pewna czy to ta sama osoba

      Usuń
  2. prześliczna jest! fantastyczna forma !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i cudne wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, rewelacja....pozdrawiam ciepluteńko...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz