Białe święta z craftową nutką


Tylko dwa kolory. Biały i kraft. Takie wytyczne postawił zespół DT Na Strychu, w wyzwaniu:
Ze stryszkowych półek użyłam wykrojnika-bordera jemioły i dwóch wykrojników z zestawów Leane Creatief i napis Wesołych świąt

Zgłaszam też na wyzwanie sentimenta lsundays #226

Reszte elementów kartki pochodzi z zimowo-świątecznej kolekcji Agateria.pl
Na koniec kilka słów o kuszeniu:
Kto kusi? Lemoncraft! Ania Zaprzelska zaprojektowała kolekcje, która od kilku dni chodzi mi po głowie. Muszę koniecznie o nią zawalczyć!

Czy nie jest idealna? Ma tylko jedną wadę: obie strony papierów są super. I jak tu zdecydować się ktorą użyć, a którą zakleić???

Mam już 1000 pomysłow na wykorzystanie tej kolekcji, więc trzymajcie kciuki, żeby jeden zestaw trafił do mnie.


Komentarze

  1. Rysko kochana, kartka jest obłędnie piękna!! Straszliwie mi się podoba, w Twoim wykonaniu to połączenie kolorów nabrało jakiejś takiej magii :) A za candy trzymam kciuki, ja się tą kolekcją nieustannie zachwycam, a wiem, że spod Twoich rączek wyszły by z niej same cuda - które chętnie pooglądam na blogu :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna! Kolory tylko 2, ale jednocześnie tak bardzo na bogato Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najpiękniejsza kartka świąteczna jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very simply and very elegant. Thanks for sharing it with us at Sentimental Sundays. Maja DT

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalna kartka świąteczna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka. Piękne warstwy a kwiatki z kalki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest kwintesencja bożonarodzeniowego klimatu, w moim subiektywnym odczuci :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, a te gwiazdy betlejemskie jakie cudne...
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda DT sklepu Na-Strychu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz