Notes - Metamorfoza

Kończyło mi się miejsce w torebkowym notesie. Kupiłam po drodze nowy i początkowo chciałam oprawienie go odłożyć do czasu, aż skończę kleić kartki świąteczne. Niestety okładka z paskudnymi różowo-seledynowymi gwiazdkami drażniła mnie i musiałam natychmiast je zakleić:)
Z pomocą przybył papier "Le journal -Ferraile" UHK Gallery  z dodatkami naklejek z kolekcji "Hopefully" 7 Dots Studio. Zapięcie wzmocnione jest ćwiekiem z Doliny Tęczy, a brzegi kartek zmieniły kolor za sprawą tuszu Distress Stain- dried marigold.

Zamykany jest " na długopis". Ma to dwie zalety - nie otworzy się i nie pogniecie w torebce, a równocześnie w razie potrzeby zanotowania czegoś długopis jest pod ręką:

Grzbiet oklejony jest taśmą z tkaniny - wygląda jak drobny len. Te nietypowe samoprzylepne taśmy tkaninowe odkryłam całkiem niedawno i chyba więcej dokupię, bo świetnie się sprawdzają.

ołówki podkolorowane copic: ROOO, E11, YR02, R11, E71

Na koniec starszy notes. Zrobiłam go na wymianę notesową. oprawiony w "Hopefully" 7 Dots Studio.
Zapinany na ołówek, poza tradycyjną zakładką dodałam dwa spinacze ozdobne do zaznaczenia ważnych notatek.



Dostałam w wymiance taki:
Od kogo? Napiszę, jak wymiankowy temat dojdzie do końca:)




Komentarze

  1. Piękne!!! ten, który zrobiłaś dla siebie jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piekne, ale ten środkowy, przygotowany na wymianę, cudny jest po prostu! Aż żałuję, że nie wzięłam udziału w wymianie, skoro była szansa coś takiego dostać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się cieszę, że też jestem w posiadaniu cudnego notesiku od Ciebie :D Ale jakbyś mi kiedyś chciała wysłać kolejne cacko, to się nie krępuj :D :* ps. Tęęęęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny Twój torebkowiec, szybki lifting i cacuszko gotowe :)
    ten wymiankowy mój, jest czego zazdrościć ;) dziękuję raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale notesowo się zrobiło!
    Ten pierwszy wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ..lubie to tylko dla dwóch pierwszych pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysko, jeśli masz ochote na małą zabawę w pytania i odpowiedzi, to zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Twojego bloga :)
    http://mapowska.blogspot.be/2012/11/dziekuje-bardzo-za-wyroznienie-od.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz