Ogłoszenie:)




Ja niestety nie dolecę. Jak dowiedziałam się o craftshow miałam już wykupiony bilet na inny termin. 
Wklejam jednak informacje, bo zabawa- sądząc po poprzednich edycjach imprezy będzie świetna!
Jeśli ktoś zastanawia się czy iść, niech sie zdecyduje - bo na prawdę warto:
Sporo miłych scraperek i scraperów, fajna atmosfera,warsztaty, a do tego stoiska ze scrapwspaniałościami, które można na żywo zobaczyć, pomacać..
Przede wszystkim odpadają koszty wysyłki przy zakupie, więc nawet, jak macie kawałek i musicie dojechać koszt wam się zwróci.

Więcej informacji znajdziecie na stronie:http://craftshow2012.blogspot.be/p/craftshow_7.html

Komentarze

  1. Oj, było świetnie. W sumie nie zaglądałam tu ostatnią chwilkę i nie wiedziałam że Cie nie będzie, no i się za Tobą rozglądałam. Ale wiem że ma być wiosenna edycja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz